دنیای مجازی
برای او
دلواپسی های خدا
درباره وبلاگ


و خدایی که در همین نزدیکی هاست من هواسم به تو بود محو پاییز نگاهت بودم و نفهمیدم کی دل من عاشق شد...

پيوندها
عاشق تنها
Mr.hiden
ولهان
عاشق و باران
تبلیغات
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای او و آدرس moota.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 31850
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ℳⓐr

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 12:8 :: نويسنده : ℳⓐr

بریم سر اصل مطلبه

هی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

دنیای مجازی با توام

اره طرف حرفام تویی

تویی که ادما برای فرار از خودشون فرار از شکستاشون به تو پناه میارن

خوب ازشون استفاده میکنی وا خودشون خبر ندارن

ما ادما احسااااااسمون  برا تو شده بازیچه

وقتی الکی الکی به بودن کسی که حتی نمیدونیم کی هست عادت میکنیم

وقتی با حرفایی دلمون میلرزه و به کسی دل میبندیم که نمیدونیم چی کی هست و گذشتش چی بوده....

تو داری مارو خوشکل بازی میدی

تنها چیزی هستی که منجر به فساد اخلاقی شدی 

که خیلی ها نمیدونن چطور باید خودشون و تخلیه کنن...

کلا خیلی کثیفی من نمیزارم دیگه ازم سواستفاده کنی من تو بازی تو خودم و گم نمیکنم...من برا تو تره هم خرد نمیکنم دیگه....دارم دور همه مجازی خط میکشم

تا ارامش داشته باشم....

تا برام فقط زندگیه خودم مهم باشه 

نه بدبختیکی.....یا شکست عشقی یکی....یا نداری یکی....یا هوس یکی...و بخوام تحمل کنم‌....میخوام خود خودم باشم دیگه گورتو گم کن....من خوشبختی .‌..و عشق....و شادیه ....واقعی رو میخوام......همین و بس...

هر ی ی ی ی ی ی ی ی......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: